onsdag 30 november 2011

Bokcirkel på Elevens val

På Elevens val har vi läst Rum 213 av Ingelin Angerborn och Slottets förbannelse av Li Widmark. De flesta valde att läsa Rum 213. Efter att vi pratat om den i gruppen fick de skriva ett omdöme om boken. Här är några av omdömena:

Den var bra! För att den var spännande.

Jag tyckte att den var bra för att den var spännande, lite för lite, men ändå spännande, lite romantisk och ganska bra blandning av alltsammans.

Jag tyckte att den var bra för att den var spännande, rolig att läsa och bra gjord.

Den var bra för att den var spännande, lite läskig och lite romantisk. 4/5

Jag tyckte att boken var ganska bra. Vissa personer som betydde någonting i boken var med för lite. Den var bra för att den var spännande och läskig. Jag tyckte inte att de behövde bli ihop och ens kära. Men den var ändå ok.

Jag tyckte om boken. Den var spännande ibland och mystisk. Det gillar jag.

Vill du veta vad de som läste Slottets förbannelse tyckte? Det kan du snart läsa om här på Bokhjulet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar